Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 7 czerwca 2023 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków od 13 lipca 2024r. obowiązuję legitymacja uczniowska w formie karty plastikowej tzw. e-Legitymacja.

 

Jak wyrobić e-Legitymację:

Z racji wykonywania e-Legitymacji przez firmę zewnętrzną prosimy o przekazanie niezbędnych danych do jej wykonania prosimy o uzupełnienie formularza oraz przesłanie aktualnej fotografii spełniającej wymagania:

zdjęcie w formie elektronicznej spełniający wymagania zdjęcia legitymacyjnego (zdjęcie dowodowe) nie przekraczające 500kb (Wykonując zdjęcie legitymacyjne w zakładzie fotograficznym poprosić fotografa o plik JPG)
lub
skan zdjęcia spełniający wymagania zdjęcia legitymacyjnego (zdjęcie dowodowe) zeskanowane w rozdzielczości 300 dpi w formacie .jpg (nie przekraczające 500kb)

 Plik ze zdjęciem należy podpisać imieniem i nazwiskiem oraz klasą ucznia oraz przesłać na adres: legitymacja@sp25.resman.pl

 

Czas oczekiwania:

Formularze będą rozpatrywane do 20 września, następnie lista zbiorczą zostaną przekazane do firmy zewnętrznej. Po otrzymaniu zamówienia przez szkołę, rodzice zostaną poinformowani przez wychowawców klas o możliwości odbioru e-Legitymacji w sekretariacie szkoły (za potwierdzeniem odbioru).

 

Pozostałe informacje:

– Wszystkie dotychczas wydane papierowe legitymacje uczniowskie zachowują ważność do ukończenia szkoły przez ucznia/uczennice, pod warunkiem posiadania aktualnej pieczęci.

– E-legitymacja będzie wydawana tylko pierwszoklasistom i nowym uczniom szkoły lub w przypadku konieczności wydania duplikatu.

– Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobierana będzie opłata (szczegóły w sekretariacie)

 

Formularz z danymi do e-legitymacji z klauzulą informacyjną dla nowych uczniów: