Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 7 czerwca 2023 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków od 13 lipca 2024r. obowiązuję legitymacja uczniowska w formie karty plastikowej tzw. e-Legitymacja.
Jak wyrobić e-Legitymację:
Z racji wykonywania e-Legitymacji przez firmę zewnętrzną prosimy o przekazanie niezbędnych danych do jej wykonania prosimy o uzupełnienie formularza oraz przesłanie aktualnej fotografii spełniającej wymagania:
– zdjęcie w formie elektronicznej spełniający wymagania zdjęcia legitymacyjnego (zdjęcie dowodowe) nie przekraczające 500kb (Wykonując zdjęcie legitymacyjne w zakładzie fotograficznym poprosić fotografa o plik JPG)
lub
– skan zdjęcia spełniający wymagania zdjęcia legitymacyjnego (zdjęcie dowodowe) zeskanowane w rozdzielczości 300 dpi w formacie .jpg (nie przekraczające 500kb)
Plik ze zdjęciem należy podpisać imieniem i nazwiskiem oraz klasą ucznia oraz przesłać na adres: legitymacja@sp25.resman.pl
Czas oczekiwania:
Formularze będą rozpatrywane do 20 września, następnie lista zbiorczą zostaną przekazane do firmy zewnętrznej. Po otrzymaniu zamówienia przez szkołę, rodzice zostaną poinformowani przez wychowawców klas o możliwości odbioru e-Legitymacji w sekretariacie szkoły (za potwierdzeniem odbioru).
Pozostałe informacje:
– Wszystkie dotychczas wydane papierowe legitymacje uczniowskie zachowują ważność do ukończenia szkoły przez ucznia/uczennice, pod warunkiem posiadania aktualnej pieczęci.
– E-legitymacja będzie wydawana tylko pierwszoklasistom i nowym uczniom szkoły lub w przypadku konieczności wydania duplikatu.
– Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobierana będzie opłata (szczegóły w sekretariacie)
Formularz z danymi do e-legitymacji z klauzulą informacyjną dla nowych uczniów: