You are currently viewing Obóz zimowy Krynica 2018

Obóz zimowy Krynica 2018

W dniach 27. 01.2018 do 2. 02. 2018 roku odbył się Obóz zimowy w Krynicy.

W obozie zimowym wzięło udział 51 uczestników w tym 43 ze Szkoły Podstawowej nr 25 w Rzeszowie.

Opiekunami byli Pan mgr Sebastian Sondej, Pan mgr Michał Kanik, Pan mgr Paweł Iwaszek, Pan Patryk Bromowicz oraz nasza Pani kierownik Magdalena.

Wyjechaliśmy o godz. 9:00 z przed Pływalni Muszelka w sobotę rano i dotarliśmy do naszego hotelu Hajduczek w godzinach popołudniowych na obiad ( obiady oraz wszystkie posiłki były bardzo smaczne i wyborne).

Pierwszego dnia nasi trenerzy sprawdzali nam cały sprzęt narciarski, czy aby jest dobrze ustawiony do naszych umiejętności narciarskich. Wieczorem zostaliśmy podzieleni na poszczególne grupy narciarskie. Po kolacji nasi opiekunowie wzięli nas na wieczorny spacer do Krynicy i na Kryte całoroczne lodowisko KHT Krynica.

Drugiego dnia po śniadaniu wyjechaliśmy po raz pierwszy na narty na stok Arena Słotwiny wraz z wszystkimi uczestnikami obozu. Jazdę zaczęliśmy od razu w grupach z naszymi najlepszymi trenerami narciarskimi Panem Sebastianem , Panem Michałem, Panem Pawłem i Panem Patrykiem.

Od pierwszego dnia było naprawdę super, nie było za dużo śniegu i mrozu ale warunki na samym stoku były naprawdę sprzyjające. Popołudniu po nartach wróciliśmy na obiad. Po obiedzie odbyły się zajęcia w grupach – to była niezła zabawa. Było naprawdę fajnie .

Trzeciego dnia rano wyruszyliśmy na narty na stok Słotwiny Arena, po zajęciach z naszymi trenerami udaliśmy się na zasłużony pyszny obiad. Wieczorem opiekunowie zabrali nas na super niespodziankę czyli na Górę Parkową i tam podziwialiśmy widoki na Krynickie okolice.

Dnia czwartego jak zawsze rano były zajęcia na nartach w grupach z Panem Sebastianem, Michałem, Panem Pawłem i Panem Patrykiem . Po południu po obiedzie wybraliśmy się do kina Jaworzyna na film „Tedi i mapa skarbów”. Bardzo miło spędziliśmy czas w kinie i po kinie wybraliśmy się na wieczorny spacer po Krynicy Zdroju. Wieczorem nasza wspaniała kadra zorganizowała nam ognisko wraz z pieczeniem kiełbasek.

Dzień  piaty był ostatnim dniem jazdy na nartach. Zostaliśmy podzieleni na podgrupy i mięliśmy troszeczkę więcej swobody – jazda już była zdecydowane szybsza niż w pierwszym dniu, nasze osiągnięcia zostały zauważone przez naszych trenerów. Pochwały dostaliśmy wszyscy – po prostu nauczyliśmy się zdecydowanie lepiej jeździć! ( dziękujemy naszym Instruktorom: Panu Sebastianowi, Panu Pawłowi , Panu Michałowi i Panu Patrykowi oraz Pani Madzi ). Wieczorem na zakończenie obozu odbyło się wręczanie pamiątkowych Dyplomów i upominkowych koszulek na zakończenie obozu . Zrobiliśmy sobie dużo pamiątkowych zdjęć w grupach i indywidualnie.

W ostatni dzień po śniadaniu było lekkie zamieszanie z pakowaniem się, ale się szybko uwinęliśmy. Zapakowaliśmy sprzęt przy pomocy naszej kadry do autobusu. Przed wyjazdem wyruszyliśmy na długi spacer przez Górę Parkową do centrum Krynicy na deptak. Odwiedziliśmy słynną pijalnie i zaopatrzyliśmy się w uzdrowiskowa wodę z Krynicy Zdroju. Wróciliśmy do Rzeszowa wieczorem z wielkimi uśmiechami na twarzach. Szkoda ze było tak krótko.

W tym roku po raz pierwszy kadra trenerska i instruktorska postawiła na nartach całą grupę początkującą ( 14 osób ), uczniowie tak sie zmobilizowali że za rok już będą jeździć w grupie średniozaawansowanej – brawo dla kadry.

Zapraszamy za rok.

Opracował mgr Sebastian Sondej organizator wypoczynku zimowego dla dzieci i młodzieży obozu zimowego